Heroes of Newerth

Heroes of Newerth to kolejna gra, która przeszła na model free to play. Reprezentuje ona gatunek action RPG I jest inspirowana słynną mapą do Warcraft III: The Frozen Throne – Defense of the Ancients.

W grze gracze wchodzący w skład dwóch drużyn walczą między sobą. Dostępne są dwie strony konfliktu: Legion i Hellbourne. Bazy drużyn są silnie bronione przez wieżyczki obronne i budynki tworzące jednostki. Owe jednostki tworzone są co trzydzieści sekund i biegną one w stronę przeciwnika dopóki nie napotkają oporu. Wygrywa ta drużyna, której uda się zepchnąć przeciwników do bazy i zniszczyć ich główną budowlę. Gracze kierują jednym z 84 różnych bohaterów. Każdy posiada różne umiejętności. Ważny jest taki dobór postaci by postacie wzajemnie się uzupełniały. Podejście strategiczne to klucz do zwycięstwa.

Naszego bohatera kierujemy obserwując go z góry. Nie ma zarządzania bazą i zbierania surowców (jedynym jest złoto). Skupiamy się na samej rozgrywce. Każdy bohater po siada 4 różne umiejętności, których może się nauczyć i zwiększyć ich moc poprzez zdobycie doświadczenia. To z kolei zdobywamy przebywając w zasięgu wrogiego bohatera i zabijając pomniejsze jednostki. Przeciętna rozgrywka trwa około 40-50 minut. Gracze ze zwycięskiej drużyny zdobywają punkty w rankingu podczas gdy pokonani je tracą. Chociaż gra oferuje ranking graczy to nie ma on wpływu na rozgrywkę. Gracze zaczynają grę z takimi samymi szansami

Choć gra oferuje 84 różne postacie to dostępnych jednocześnie jest tylko 15. Zmieniają się oni co tydzień. Za pomocą gotówki zdobytej w grze można odblokować dostęp do dodatkowych bohaterów. Za gotówkę dostępne są też dodatkowe tryby rozgrywki.

  • Strona gry: www.heroesofnewerth.com
  • Platformy: Windows, Linux, MacOSX
  • Wymagania minimalne PC: Procesor 2.8GHz Pentium 4/2.0GHz Core 2/AMD 2400+ lub szybszy, 1.5GB RAM, karta graficzna z 128 MB pamięci (GeForce 5/ATI 9800/GMA 950)
  • Wymagania minimalne Linux: Procesor 2.2GHz Pentium 4/AMD 2400+ lub szybszy, 1.5GB RAM, karta graficzna z 128MB pamięci i pełnym wsparciem dla OpenGL 2.0 / GLSL 1.20 (Geforce/Radeon)
  • Wymagania minimalne Mac: Procesor Intela, 1.5GB RAM, karta graficzna z 128MB pamięci i pełnym wsparciem dla OpenGL 2.0 / GLSL 1.20 (Geforce/Radeon)

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.