AssaultCube – shooter, który zadziała nawet na twojej lodówce

AssaultCube to sieciowy shooter oparty o silnik Cube. Został on tak zaprojektowany by mógł sprawnie działać na starszym komputerze z wolnym połączeniem z Internetem (nawet 56kbit/s). Gra stawia na realizm i potyczki zespołowe zachowując szybkie tempo rozgrywki. Przy niskich wymaganiach sprzętowych nie ma co liczyć na wspaniałe efekty graficzne. Liczy się rozgrywka. Dostępne są dwie drużyny: „Cubers Liberations Army” (CLA) oraz „Rabid Viper Special Forces” (RVSF). Gracze mają do dyspozycji broń typową dla współczesnych shooterów: strzelba, karabin maszynowy, karabin snajperski itd. Wypróbować można ją w dwunastu trybach rozgrywki przeciwko innym graczom lub sztucznej inteligencji. Wraz z grą otrzymujemy 26 map oraz edytor. Silnik Cube pozwala na łatwe tworzenie i edycję map, więc każdy powinien być w stanie zrealizować swoją wizję. Różniej w trybie kooperacji na żywo.

Twórcy gry zachowali błąd z silnika Cube pozwalający na szybsze poruszanie się biegnąć bokiem oraz możliwość wykorzystywania odrzutu broni do wykonywania ewolucji. Dostępna jest również możliwość nagrywania swoich potyczek online.

  • Strona gry: assault.cubers.net
  • Platformy: Windows, MacOS X, Linux
  • Wymagania sprzętowe: Intel Pentium III lub AMD K7, 192MB RAM, karta graficzna NVIDIA GeForce 256 lub ATi Radeon R7000.

3 komentarze

  1. „Poleć grę” chyba nie działa jak powinien, dostałeś moje propozycje?

  2. Ja w to gram na zasadzie lanu miedzy dwoma kompami z Windows 7 a linux mint.
    Sama radocha nie ma co podobnie jak cs
    Polecam i faktycznie na każdym kompie będzie działać płynie

Dodaj komentarz